Arrival - Reisverslag uit Cairns, Australië van Marjolein en Febe - WaarBenJij.nu Arrival - Reisverslag uit Cairns, Australië van Marjolein en Febe - WaarBenJij.nu

Arrival

Blijf op de hoogte en volg Marjolein en Febe

07 Oktober 2012 | Australië, Cairns

Nou mensen, de reis is begonnen!
We zitten nu op Cairns airport, we moeten wachten want we kunnen pas om 8 uur de auto ophalen en het is nu half 7.
Dus hoog tijd voor een update!
De vlucht(en) zijjn voorspoedig verlopen, in Tokio moesten we 12 uur wachten, waar we erg tegen op zagen. Gelukkig viel het allemaal erg mee en hebben we zelfs nog wat kunnen slapen (op de harde vloer, auw). Verder veel Uno gespeeld (ik sta achter, gelukkig nog 6 weken om weer in te halen).
We zijn moe en stinken, maar nu we naar buiten kijken zien we een blauwe lucht en palmbomen, en we kunnen niks anders zeggen dan: It's totally worth it.
Tot gauw allemaal!

• 07 Oktober 2012 - 23:55

Jasper En Judy:

Goed om te lezen dat alles goed gegaan is. Geniet overal optimaal van en we gaan jullie spannende avonturen volgen!
    Liefs, J&J

• 08 Oktober 2012 - 03:29

Guido Tom:

FEEEEE JE BENT ER!!!!!!!! YEEEAAH!!! Heel blij om te lezen dat jullie veilig op Australische bodem zijn geland! Het duurd effe maar dan heb ie ook wat... Laat ons maar in de kou meereizen! Onwijs genieten en doe voorzichtig! BIG HUGG!!!!!! XxX Guid

• 08 Oktober 2012 - 07:07

Magda:

Super dat de reis lekker voorspoedig is gegaan hoor! Wat heerlijk voor de thuisblijvers dat er internet bestaat.,. Nu kunnen jullie heel ver weg zijn en toch een beetje dichtbij...
    Genieten zullen jullie, dat weet ik zeker , een reis en avontuur dat je nooit zult vergeten.
    Geniet van het mooie weer, de kangeroes en de aussies!
    Heel veel mensen volgen jullie op de voet(rare uitdrukking nu) en zijn toch een tikkie jaloers!
    Liefs

• 08 Oktober 2012 - 07:21

Magda:

Sorry ik ben er al weer, ik ben ook zo,n bezorgde moeder, ik kan het niet laten...
    Kijken jullie uit met oversteken!!! Nee niet lachen, maar het is echt heel gek in die links rijdende landen, wij zijn geprogrammeerd om met oversteken eerst naar links en dan naar rechts te kijken... Maar daar is het dus precies andersom... Dat voelt heel tegennatuurlijk. Het autorijden went heel snel, met de straat oversteken moet je je koppie gebruiken!
    Let er maar goed op dan begrijp je wel wat ik bedoel..
    Zo nu hebben jullie geen last meer van me...

• 08 Oktober 2012 - 08:04

Mama:

Heb jullie gevolgd via flightaware.
    Was heel leuk... snelheid, hoogte en tijd alles kon je zien.
    Gisteren familiedag, en om half tien bij allemaal de opluchting: ze zijn geland.
    Lekker genieten nu, en blijven schrijven, dan komen wij ook in de palmbomensfeer
    Dikke kus voor jullie allebei.
    HVJ
    (en luister naar Magda)

• 08 Oktober 2012 - 09:00

Papa Martien:

Hoi meiden, Fijn dat het allemaal goed is gegaan. We hebben meegeleefd. Geniet ervan en we zijn benieuwd naar alle avonturen. Groeten Papa Martien

• 08 Oktober 2012 - 09:04

Pauline&Robert:

Geniet van dit avontuur, lijkt ons fantastisch daar in Down Under!!! Enjoy!!! xoxo

• 08 Oktober 2012 - 09:33

Marry:

Zo, de eerste hobbel is genomen: jullie zijn gearriveerd. Nu de rest nog. Geniet van de komende weken!

• 08 Oktober 2012 - 09:33

Marry:

• 08 Oktober 2012 - 09:58

MarlousenJizri:

HEY!! Supercool dat jullie er zijn!Veel aan jullie gedacht en tijd om gerekend enzo anyway jullie zijn er!
    Heel veel plezier enjoy en tot de volgende update...love u xx

• 08 Oktober 2012 - 10:07

Nicole Buhrmann:

Heey Zussies!!

Ben heel blij dat het zo goed is gegaan.. ben uiteraard wel stinkend jaloers, maar ja,..kan niet altijd feest zijn :P ... Geniet ervan meiden! Doe voorzichtig! Maar vooral veel genieten, veel foto's maken, en blijf ons op de hoogte houden!!

Dikke knuffel!!
    Liefs Nicole

• 08 Oktober 2012 - 11:17

Madeline Bunt:

HALLO you are here isn't it beautiful here nice and hot and the colourful birds are pretty to.

Liefs Madeline Bunt

• 08 Oktober 2012 - 11:39

Marjolein En Febe :

Hi Madeline, that's right, we are in Cairns right now. Everything here is so beautiful!
    I'm looking forward to meet you in November. X

• 08 Oktober 2012 - 13:32

Lucas En Henriette:

Hoi Hoi
    Wat snel al een berichtje van jullie,fijn dat alles goed is gegaan hebben veel aan jullie gedacht de grote atlas is zaterdag ook weer uit het stof gekomen want lucas en bas wilden jullie per atlas volgen ja ja.
    Geniet van alles.
    Liefs van ons.

• 08 Oktober 2012 - 15:07

Saartje :):

Eeewahh!!

Cool man, ik dacht ook de hele tijd: nu zijn ze vast hier, oh nee toch niet, nu zijn ze daar... ;)
    Maar ja, amazing!!! I'm jealous.
    I wish you the best, en wel oppassen voor de haaien! You never know. ;)
    Doeiiii

Xxxxxxxxxx Saar (van van der Pool als jullie t ff waren vergessenXD)

• 08 Oktober 2012 - 15:25

Erwin Mirjam Tychro:

Wat super dat jullie er zijn. Tychro heeft z'n tantetje goed gevolgd via internet. Wel gek hoor, jullie helemaal aan de andere kant van de wereld.......HAVE FUN!!!!!

• 08 Oktober 2012 - 16:16

Mamaatje:

GENIET GENIET GENIET, het is hier koud pas goed op met laag vliegende olifanten en overstekende kangeroes.
    We denken veel aan jullie. en was de gedachte die jullie over je gastvrouw hadden juist???
    dikke knuffel en marjo bedankt voor de hele lieve kaart

• 09 Oktober 2012 - 02:02

Gerda:

Hallo dames, ik wil even zeggen dat op een T kruising links EN rechts voorrang hebben! Doei

• 09 Oktober 2012 - 12:42

Ada:

hey avonturiers!!
    wegens omstandigheden kon ik jullie geen fijne vakantie toe wensen
    dus doe ik het nu even, geniet iedere dag , want leuke dingen gaan zo snel voorbij
    en natuurlijk volg ik jullie ook op de pc
    fijn dat dit bestaat he? heel anders dan vroeger
    toen was het met (hallo bandoeng,, ja moeder hier ben ik)
    oke tot het volgende bericht doeiiiiiiiiiiiiiii
    knuffel van ada xx